Zuzanna Łepik

Opis

Pełni w Kancelarii funkcję administracyjną, koncentrując się na zarządzaniu obiegiem dokumentów, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Obejmuje ona również ścisłą współpracę w ramach Działu Administracji jak i z Działami Prawnymi w zakresie zarządzania systemami Kancelarii i kalendarzami terminów sądowych.

Absolwentka kierunku Prawo w Biznesie na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Aktualnie kontynuuje studia na Wydziale Prawa tej samej uczelni.

Realizuje powierzone obowiązki z zaangażowaniem i rzetelnością, wspierając pracę Zespołów Prawnych, co ma bezpośredni wpływ na jakość obsługi Klienta i efektywność działań Kancelarii.

Ceni dobrze zorganizowane i dynamiczne środowisko pracy, które współtworzy dzięki swojej proaktywności i orientacji na zmiany.
Inspirują ją ludzie – czerpie energię ze współdziałania z osobami o różnych preferencjach i typach osobowości.

Wnoszenie wkładu w życie innych daje jej poczucie spełnienia, z czym wiąże swoje plany zawodowe
i marzenia na przyszłość.

Monika Szczegot

Opis

Kierownik Biura odpowiedzialna za funkcjonowanie i koordynację pracy Biura oraz wspieranie działań Zespołów Prawnych. Absolwentka Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła studia na  Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Administracja.

W codziennej pracy wykorzystuje swoje mocne strony, takie jak: umiejętność organizacji czasu pracy, ustalanie priorytetów indywidualnych i zespołowych oraz praca pod presją czasu. Jako pierwszy kontakt z klientami buduje wraz z Zespołem Administracji profesjonalny wizerunek Kancelarii oraz zapewnienia wysokie standardy etyczne i zawodowe.

Satysfakcję z pracy czerpie ze stałego zwiększania efektywności realizacji zadań i wspierania innych. Dąży do ciągłego rozwoju zarówno zawodowego jak i osobistego, utrzymując harmonię w obu tych sferach. Jej wkład w sprawne i zgodne ze standardami branżowymi funkcjonowanie Biura tworzy pozytywną atmosferę w miejscu pracy.

Marzena Bundz

Opis

Specjalistka ds. Obiegu Dokumentacji, odpowiedzialna za odbiór, wysyłkę i archiwizację dokumentów. Absolwentka Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Przygotowuje i archiwizuje dokumentację, dbając o zgodność z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami. Sprawdza kompletność i poprawność dokumentacji, gwarantując ich bezpieczeństwo i poufność.

Aktywnie poszerza swoją wiedzę, dotyczącą cyfryzacji dokumentacji i nowoczesnych systemów zarządzania obiegiem informacji. Angażuje się w inicjatywy, mające na celu optymalizację procesów w obszarze administracji, które usprawniają współpracę z Działami Prawnymi, zwiększając efektywność funkcjonowania całej Kancelarii.

Entuzjastka ciągłego rozwoju, chętnie czerpie wiedzę od innych i dzieli się swoim doświadczeniem, promując kulturę współpracy między zespołami.

Ewelina Półkośnik

Opis

Dyrektor Operacyjny – planuje i wdraża innowacyjne zmiany technologiczne, podnoszące efektywność funkcjonowania Kancelarii Rybicka Sieńko. Odpowiedzialna za zarządzanie operacjami, nadzór nad procesami oraz realizację strategii. Absolwentka Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Ukończyła Studia Podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Analizy Biznesowej.

Dzięki strategicznemu myśleniu, umiejętności zarządzania procesami oraz zdolności do inspirowania zespołów, skutecznie przekształca wizję w konkretne działania. Elastyczność w zarządzaniu, połączona z umiejętnościami komunikacyjnymi i silnym zorientowaniem na wynik końcowy, sprawia, że planowana zmiana jest konsekwentnie realizowana i przynosi wymierne korzyści.

Źródłem jej satysfakcji z pracy są efekty realizowanych projektów, osiągane we współpracy między różnymi Działami Kancelarii. W zarządzaniu Zespołem Administracji buduje relacje oparte na zaufaniu i odpowiedzialności za osiągane wyniki. Otwartość na drugiego człowieka oraz poszanowanie różnorodności opinii i doświadczeń są, według niej, filarami sukcesu efektywnych zespołów. Fascynują ją nowe technologie ze względu na ich potencjał do transformacji kluczowych aspektów funkcjonowania Kancelarii.

KONTAKT

ul. Łukasza Górnickiego 3 lok. 7 i 10
02-063 Warszawa
e-mail: kancelaria@wawadwokat.pl

Tel. 22 658 39 87
Fax. 22 247 20 19

Kontakt

Copyright © 2022 RYBICKA SIEŃKO ADWOKACI SP.P. All Rights Reserved